tisdag 20 december 2011

Julisen in tha house!

Hejsan <3
Nu sitter Julisen vid en av våra datorer och jag en annan, vi ska snart gå ut och vi har haft så kul med garv och när jag garvar blire inåtgarv!


Men det är snöö ute och jag bloggade inte i går för att internet fuckade up sig igen så......
Men i dag är det exakt 3 dagar och några timmar kvar till inget mindre än Julafton och jag älskar också att ge presenter och se allas miner och smile :D
Men jag kanske tar lite foton på Julafton men asså kanske bara några få för som minnen men jag tänker inte blogga dagen innan tror jag men ho knows?  ;)


När jag visade min Julönskelista så glömde jag att visa en bild på Britney-Spears parfym set i doften Midnight fantasy så här kommer en bild!















Och vi tjejor i klassen asså Tovis, Emmi, Julisen och Allan<3 vi växlade Julklappar till varandra och alla blev 




glada! :)




Jag visar nog sen vad jag fick <3






Nu ska jag och cheyen gå ut ses <3




//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar