torsdag 22 december 2011

Det snööar! :D

Hejsan <3
Nu snöar det förfullt ute och jag är så glad nu eller lycklig för det är bara 1 dag och 7 och en halvtimma kvar till Julafton!!!!!!
Vi ska fira jul hos mormor och morfar i år så det ska bli så mysigt, vi gör det nästan varje år så det är en tradition :)


Kolla på kalle-anka, äta underbar mat och efterätt och tomten kommer till dom snälla.....    ;)


Snart ska pappa, brorsan och jag iväg för att möta mamma och vi ska se Sherlock Holmes 2 på bio så det ska bli roligt!


Jag vill också passa på att säga God Jul till alla underbara läsare för jag kommer inte blogga nu i Julhelgen alls, men kanske på måndag dårå och på tisdag så flyger vi till Teneriffa och då kanske jag bloggar på morgonen!   




                                                        God Jul och gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar