fredag 9 december 2011

Jul, jul stålande jul! :)

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan och det var väll okej...
Men sen efter lunch så åkte klassen och jag till skridskohallen och det gick bra men om det var kul så måste man ta i lite så svar: NEJ!


Men i morgon så ska jag till mormor och morfar och vid lunch så ska vi till Farmor och vi ska äta där med faster Lisa och jag ska ge dom deras Julklappar och sedan ska jag sova hos mormor och morfar och sedan på Söndagen så ska vi baka och så, så jag ska ha en jättebra helg (igen)  :)


Nyss såg jag, mamma och lite pappa på Vampire Diares så bra!!!!!  Och det är så bra vrf kan det bara inte vara en ända långfilm ;) <3


 Det skulle snöa jättemycket i dag okej det snöade jättemycket på morgonen men nu så är det inget.... ;( 


bli snöö <3
//Strössel <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar