fredag 2 december 2011

Your lips to my lips would be a verry merry Christmas ;)

Hejsan <3
Idag har jag bara varit i skolan sen med Emmi typ i 20 minuter och sen gick jag genom mörkret hem....
Men sen åt vi fonduè och det var as-gott, sen tog jag ett långt varmt bad och sen kollade jag och mamma på  vårat favopogram Vampire Dearies <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 :D ( Love Damon so hottie! )


Nu kollar jag Family guys och chillar oct jag kan inte vänta tills på Söndag för då ska jag och Farmor shoppa och ha det bäst <3
Och i morgon blire myslördag med mammsen och kolla på film och chilla då med sen blire ju shoppping på  Söndag så man kaske ska vila lite men sen ska jag ju blogga om dagarna så aja.......


Jag ska helt enkelt ha en jätterolig och mysig helg hoppas ni också får det!!! :D
Här är några av mina Justin favo-låtar av hans nya album :D
 Love it <3

 Jättesöt video haha! :) <3

 Och här är en av mina favojullåtar också men det är Christina Aguilera som sjunger Silent Night jag älskar den <3 :)


//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar