söndag 25 december 2011

God Jul!

Hejsan alla Juliga läsare <3
Igår var det Julafton och jag hade den bästa ever!!!!!   :D
Vi hade en sån bra tid tillsammans och jag älskar er (familj o släkt)
Jag fick saker som jag har velat ha så länge men jag trodde aldrig jag skulle få allt...!


Check it out!
Jag hade mina Juliga-lösnaglar :)

 Jag vid granen :)

 Min sminkning i går = M.A.C ögonskuggorna och min Qlinique mascara :)

 Look!

 Outfit, en lila klänning med guldglitter på ;) 

 Svarta tights och knälånga strumpor med körsbär på C:

 Och vad tänker ni på nu va?????? <3

 Jag fick UGGS!!!!! så happy, jag älskar dom, dom är classic short och bruna! <3 :D

 Oyeah!

 Love èm <3

 Jag har på mig dom Hihi!

 Jag älskar er mamma och pappa tusen tack!

 Jag fick av mormor tofflor och dom är gjorda i fjäder as-nice!
Tackar mormor :)

 Domma hära fick jag av brorsan och det är 2st ögonskugge borstar handgjorda av mårdhår, Tack!

 Av pappa fick jag detta hänglås till gymmet (behöver ett eget för nu snor jag mammsens)

 Av mormor och morfar fick jag detta parfymset med Juicy couture`s dofter vilket inkluderar: Couture couture, Juicy couture och Viva la juicy!
Tack mormor och morfar jag ha velat ha det länge så tack! <3

 Av mormor och morfar prenumination på Kp= kamratposten 2012!
Tack!  :)

 Kortet som det stod i :)
 Av mormor o morfar ett läppbalsam som är så fint på läpparna och luktar så gott Tack!  :) <3


 Av mormor o morfar 500 kr tack så mkt (ska ta med pengarna till Teneriffe!)

 Från släktingarna i Schweiz en smink-pallete med märket Marionnaud och det är väll som Kicks eller nåt men tack så mkt jag älskar den har faktiskt provat den idag :)

 Och näst sist en IPhone 4s OMFG!!!!! <3 :D 
Jag älskar den och den är vit och underbar.
Blir mkt bättre kvalitet på bilderna nu till bloggen (alla bilder som jag har tagit nu på presenterna var med denna goding!)
Tack mamma o pappa jag älskar er jag behövde en ny mobil och så fick man den bästa! <3


 Man kan ta kort från båda hållen as-coolt!

 Sist en chokladtomte från mormor och morfar (en tradition varje år!)

 Och jag ;)

Och julmaten var underbar och kalleanka lika roligt varje år så jag hoppas också att ni har haft en underbar Julafton! 
 Julgranen med dom flesta paketen sen kom Tomten :)

 Julmaten mums Jansson är det godaste ska äta det till lunch i dag också!
PS: på tisdag åker vi till Teneriffe i 2 veckor och bor på as-nice hotell!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar