lördag 17 december 2011

Jul-önskelista!

Hejsan alla goa och glada <3


Detta är min Julönskelista 2011 :)



  • UGGS alltså jag vet inte vilka men jag behöver nya vinterskor och dom är så snygga!!!!!!!! <3
  • Iphone 4s (ny mobil)
  • Urban Decay palette :)
  • Presentkort till kanske Täby-centrum eller något :3
  • Britney Spears parfym set vilket inkluderar: Shower-gel, bodylotion och parfym och allt i doften Midnight fantasy <3
  • Och sist en mini plattång om man vill bli lite extra fin i håret <3


                  Det var allt möjligt som jag önskar mig i Julklapp <3

                  Och jag kanske bara ska till mormor och morfar i kväll för det ska bli en stor SNÖSTORM! och det är ju as-nice men alltså jag vill pynta granen också så :/

Nu ska jag äta lunch och det blir gröt yummie! :)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar