onsdag 21 december 2011

Dan före dan före doppardagen! :D

Hejsan <3
Idag så slutade vi i skolan jättetidigt typ kl 20 i 2 och sen fick vi av våran gudomligt snälla och rara fröken en varsin påse full med choklad och gott asså typ en stor chokladtomte och chokladjulkulor som man kan hänga i granen (tror jag ska göra det)  Tack fröken bäst!   Men våran fröken gick iväg och sen kom "tomten" tillbaka med godis så tack så mycket och vi fick också var sitt julkort <3


Sen var jag med Tovis och Julisen ett litet tag vi hade kul :)
Efter det så hämtade mamma mig hos Julisen och vi far till frisören jag har nu bara klippt topparna och så men det blev jättebra! :D


Jag skriver nog inte på Doppardagen asså dagen före Julafton jag vill då bara fixa i ordning och ha Jul i huset :)
Ja och i dag är det bara 2 dagar och några timmar kvar till det roliga = Julafton!
  Gamma Bild, men eftersom att vi sa till Tenerife hela Jullovet så kommer jag inte att träffa mina små bäbisar på länge men eftersom att dom läser min blogg så God Jul sötungar!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar