måndag 26 december 2011

Teneriffe here we come!

Hejsan <3
Imorgon kl 4 halv 5 på morgonen så ska jag stiga upp och fixa mig, äta frukost och sen åker vi till Arlanda och flyger till Teneriffe i 2 veckor hur nice är inte det??? ;)
Men jag är "lite" flygrädd och med "lite" menas mkt men jag har flugit typ 10000000 gånger innan så det kommer gå bra!


Jag kommer inte kunna blogga så mkt på Teneriffe för det kostar att koppla upp sig och jag är ju på semester så....
Jag kan bara koppla upp mig om jag går till någon resturang som har internet så jag bloggar lite ibland bara men jag ska ha en underbar semester vad ska ni göra på Jullovet??? :)
PS: tror ej jag bloggar imorgon för internet har vi inget på Teneriffe och jag ska gå upp så tidigt så.....     :-)
 Kommer sakna kompisarna!


//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar