måndag 26 december 2011

Teneriffe!

Hejsan <3
Idag så har jag inte varit med en kompis för jag ringde Julisen men hon skulle iväg någonstans och sedan ringde jag Allan<3 men hon var i Täban med en kompis så det gick inte men vi skulle kanske ha varit på eftermiddagen men då kom dom hem för sent så det gick inte men när jag kommer hem från Teneriffe så ska vi vara några dagar och det har vi nu bestämt så kul! :)


Och nu har jag packat i min Juicy väska och det ser bra ut :)
Jag har nu målat naglarna packat solglasögon, bikini och solkräm känns ganska konstigt att packa saker som hör värmen till!
Men det blir väl inte så mycket bloggning där som jag skrev i morse för det kan kosta flera 1000 att kolla på en ända youtube-film så nej tack jag roar mig hellre i solen på stranden med en drink i handen ahhh.....
Ok nu drömmer jag mig bort för mycket! ;)


Och vi ska också åka med lilla Farmor och det ska bli mysigt, jag är så förväntansfull! :)
Men jag kommer sakna kompisarna, katterna och Vampire Diares som inte var i Fredags för vem vet vrf?
Men nu på Fredag kommer det så WTF?! 
Och nu ska jag fixa mig och sen kolla Outsourced! :-)

//Strössel <3

1 kommentar:

  1. Du vet väl att det inte heter Tenneriffe

    Det heter jue Tenneriffa som slutar på AAAAAAA

    Kram

    SvaraRadera