måndag 2 januari 2012

Jag lever!

Hejsan <3
Vi är på Teneriffa nu och har varit det ganska så länge 5 dagar faktiskt :)
Och jag lever jag har bara inte kunnat blogga för internet har vi ej och då behöver man gå till en resturang....
Men sen såg pappa att man kunde köpa internet så vi har gjort det för 3 dygn och sedan får vi se om vi gör det igen för det är så långsamt och funkar sällan så.......


Men nog skrivet om sånt!
Nu blir det till Teneriffa och jag och familjen och Farmor har haft en underbar tid här med skratt, sol och massa massa mer :)
Det är så underbart här och här kan jag nästan bo om jag kunde packa ned sakerna, kompisarna, släkten och snö men katterna kan man ju inte leva utan så dom får jag proppa ned också!
Och igår var det Nyårsafton och vi hade så kul med god mat och dryck, skratt, bad, sol och fyvärkerierna
och Guldregnen och några som var färgglada med guldregn i sig var vackrast!
Det finns ett tivoli här bredvid hotellet och det finna assa roliga saker!
Saknar alla hemma i Sverige och jag saknar kompisarna, hur ska jag klara mer än en vecka till utan lilla söta och rara Tovis, kramgoa och snälla Emmi, roliga och flummiga Julisen och söta och fina Allan<3 som brukar flumma till det med och det blir svårt men jag får väll trösta mig med att jag har roligt iaf...... (snyft)


Okej detta blev ett ganska så långt inlägg men vi ses i nästa ;)
Jag kommer inte blogga ofta men lite då och då blire nog hoppas jag också!
Hejdå 2011 hej 2012 GOTT NYTT ÅR! HAPPY NEW YEAR!
//Strössel <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar