fredag 27 januari 2012

Fredag!

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan och ingen idrott heller men jag är ganska trött så jag hade ej orkat det ändå.... ;)
Och sedan gick jag hem med Emmi, Julisen och Linniz och vi flummade och så men jag och Emmi + Linniz gick hem och jag skulle hem för jag ville det och Emmi ska till stallet och Linniz skulle också hem ;)


Men jag och mamma hat hyrt bad teacher och ska se den senare och vi har velat se den länge så det blir bra :) <3
Och till efterrätt så blir det Cremè brulee och blåbär yummie!
Och allmänt så är livet awesome och det är FREDAG så bra för jag hatar att vara i skolan :/
Men men...nu ska jag ta och kolla lite bloggar, middag mamma lagar awesome och himmelsk mat och sedan...film :-)
Men det är ej Vampire Diaries i kväll bajs men ändå bra med filmen ;) <3





//Strössel <3
+ att ni får Dagen sötiz <3
 Så sött älskar rådjur + katter ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar