torsdag 12 januari 2012

Snöööö :D

Hejsan <3
Jag är lessen att jag ej har skrivit på ett tag men asså jag var hemma igår för jag var ledig men sen kollade jag film mm..... ;)
Jag tog det bara lugnt för jag var utmattad efter flygresan!


Idag har jag varit i skolan och träffat mina underbara små vänner <3
Jag fick en liten present av Tovis som är som ett litet skämt vi har haha ;) <3
Och i skolan så var det bra och imorgon Fredag! 
Jag har inte sett 2 avsnitt av Vamire Diaries så det ska jag göra med mamma imorgon och sedan kolla ett till på tv så en hel-kväll med snygga DAMON! ;)


Nu ska jag drick upp mitt te, borsta tänderna och sova så god natt och dröm sött alla fina läsare!
PS: har nyss sett Bridget Jones dagbok som film jätterolig får 5 av 5 stjärnor!

//Strössel <3
                                                                                                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar