lördag 21 januari 2012

Shopping med Julisen!

Hejsan <3
På morgonen ringde jag Julisen för att fråga om vi kunde vara och det gick!
Hon frågade om jag skulle vilja följa med till Täban och ofc ville jag det ;)
Vi åkte buss dit och tlbx...
Vi gick först till The body shop men konstigt nog hittade jag inget.....
Sedan gick vi runt, runt och tillslut runt!
Jag handlade en mössa från Accesorize som ni ni får se nu :)
 Den har små pom-pom bollar som hänger ned också men som ni ej kan se på bilden.

 
                                            Fin va?    Den är så mjuk love it!
 Sedan handlade jag en magtröja på Gina tricot med en söt smileys på ;)

 Och bilden blev lite mörk men jag köpte detta linne från Kappahl som är navy-blått med paljettter Love it så sött! :) <3

Och sist en ear cuff från ur och penn som jag älskar så fint, velat ha en sådan länge!
Man fick ett till blad örhänge också att ha på andra örat ;)

Och det var allt + 2 kulor glass i en bägare och jag köpte vit choklad och nutella Yummie!
Och Julisen köpte också fina grejor + glass.
Jag hade så kul med dig gmn <3
När vi kom hem köpte vi lite godis på ICA som vi kanske ska ha till tv sen mys alltså :)
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar