måndag 2 januari 2012

Sol och bad vareviga dag!

Hejsan <3
Idag blir det sol och bad och vi ska snart packa och dra men först måste vi släpa upp brorsan han sover och sover!
Ikväll ska vi äta på någon resturang så det ska bli jätteroligt och någon annan dag ska vi hyra en bil så vi kan ta oss runt lätt och smidigt :)
I torsdags var vi på Loro Parque och det är en gigantisk djurpark med shower, resturanger och ofc djur!
Vi kollade på delfin-sowen och späckhuggar-showen och delfinerna ställde sig på vattenytan och typ sprang över vattenytan!
Och späckhuggarna var as-bra dom med och en kul sak var att på några stolar i publiken stod det splash på och då kom späckhuggare och stänkte ned dom som satt där och jag garva ihjäl mig! haha ;)
Nu ska jag fixa mig och skriva vykort ses!
Loro Parque asså jag tog bilderna från google för jag kan inte ladda över bilder till datan nu för någon weird anledning!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar