söndag 15 januari 2012

Tovis och jag i Schweiz! :D

Hejsan <3
Idag har jag och mamma först åkt till gymmet och det var kul och gick och kändes bra! :)
Sedan åkte vi till Tovis för jag skulle vara med henne i dag så kul vi hade kollade på en as-kul film som heter Greveholms slott haha, vi såg den mycket som små (gick även som julkalender ett tag) och ville därför kolla men man märker att filmerna är anorlunda nu!

Och ja Tovis ska följa med till Schweiz i sommar as-kul vi kommer ha och man kan shoppa (i dom välkända städerna Lausane och Geneve och där finns affärer som Louis Vitton + miljoner saker till!)
vi ska också bada, äta glass och äta den goda Schweiziska chokladen och ha så roligt längtar så mycket vill bara spola fram tiden och packa mina saker och fara iväg....
Okej nu kan jag inte dagdrömma mer! ;)

Och familjen ska ju med också såklart och vi kommer ha så kul tillsammans älskar er alla! <3
Snart blir det film med familjen och chokladpudding :)
Hoppas eran kväll blir lika mysig som min.

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar