torsdag 19 januari 2012

Haha! :)

Hejsan <3
Idag så har jag varit i skolan men där var det vanliga saker men vi har börjat med en ny sak och det är att vi ska läsa en bok i skolan och jag fick Sotarpojken en läsvärd bok och sedan ska vi forska om en ungdoms-författare eller flera :)
Och sedan var jag med Emmi, Tovis och Julisen och vi tonade Tovis hår så jäkla snyggt asså <3 ;)
Men hon är/var blond men hon blev brunett eller fick ljusbrunt typ så det är skit-snyggt :)


Och vi flummade som vanligt, och körde 13 och massa mer!
Och jag hade min nya Guess väska i dag i skolan och fick många komplimanger så tack till er! <3
Och snart ska jag sova inte för att det är sent men jag är så jäkla trött och imorgon har vi skridskor (BAJS!)
Här är en bild på läppglanset från Victoria Secret som jag köpte på Teneriffe.


CYA!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar