lördag 7 januari 2012

Tjänare alla söta! :)

Hejsan <3
Idag har vi badat och solat mest och sedan så har vi gått ganska långt och ja asså det har varit mest sol och bad! ;)
Nu kollar jag på youtube och jag har mys med familjen och det blir konstigt att komma hem till 9-10 minus och ha på sig varma Uggisar (men vill det ändå för jag vill ha dom på mig!) när det är 24-30 + grader här hela tiden för just nu så sitter jag vid datorn och har altandörren öppen och dricker kamomillte hur nice är inte det? :)
Och ett väldans tips är att läsa en bok som jag fick i julklapp som heter Bridget Jones dagbok så rolig och beskriver precis livet för kvinnor över 30 med ångest för att inte kunna hitta kärleken, passa i alla kläder och sluta röka! Haha så rolig så jag dööör!

Nu ska jag fortsätta kolla youtube så vi ses!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar