söndag 29 januari 2012

Mys!

Hejsan <3
Ja igår var jag och mamma på middag hemma hos några kompisar och vi hade jätte-kul! :D
Och dom har typ världens minsta hund som heter Cherry alltså körsbär och är för söt <3
Den är mörk och ljus brun och ser ut som en rotwiler (stavas)  fast mindre än en chiuaua (stavas) och är helt bedårande! ;)


Jag ska vara med Tovis kl 5 efter hennes innebandy match så om lilla Tovis läser detta så hoppas jag att ni vinner stort :) <3
Och igår bloggade jag inte innan middagen för jag var med Allan<3 och sedan skulle jag göra mig i ordning och sedan dra :)
 Vi åt Melanders-skagenröra så gott! Och sedan blev det en pigelin och jag och Tammy drack cider så jag fick hyper medans Tammy typ somnade ;)
Nu ska jag fixa mig för dagen och sedan gå ut i det fantastiska vädret :)
(sol + snö är en så härlig kombination)
PS: pappa kommer hem från Italien inatt så jag är jätteglad nu :D <3

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar