lördag 14 januari 2012

Bilder på shopping och Teneriffe ;)

Hejsan <3 
Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar men jag har varit i skolan, kompisar och massa sådant har bara kommit förbi och jag är så glaaad nu för ni vet lilla, söta, underbara Tovis ska följa med till Schweiz i sommar så glaad eller det är typ 90% att det blir så :)
Vi kommer ah så kul nu längtar jag till sommaren men bara för det inte för värme, jag njuter faktiskt av kylan och att kunna värma mig med mina Uggisar som är otroligt varma! :)



Idag har jag varit hemma, ute i timtal och så.
Jag och mammsen ska kolla 3 avsnitt av Vampire Diaries så AWESOME! det bästa som finns på tv bara så ni vet!  <3 :)


Här kommet Bilder från shoppingen på Teneriffe :)
 Från Victoria Secret: en body mist i doften Sweet & Flirty älskar den doften!

 Från Women`Secret: en söt pyjamas!

 Upp-och-ned vet men den har små puff shorts och ett rött-orange-rosa linne till :)

 Jag med pyjamasen ;)

 Mamma köpte på Victoria secret detta läppglans (vet ej vad det heter!)

 Pyjamasen har detta mönster på shortsen och lite inuti linnet :)

 Ett läppstift från CHANEL! så glad :)
Ett rouge coco shine asså det är sorten på det ;)

 Färgen är ljusare och glittrig :)
Namnet är 42 Biarritz.

 Japp nöjd!

 En till sak från Chanel: en läppenna som matchar läppstiftet :)

 På enna sidan läppennan -

 och på andra sidan en läppensel :)
Och så har jag köpt en randig strand kjol men har igen bild nu....
Och sist min GUESS väska omg!
 Så vacker och äntligen min :) <3

 Där står det Guess :)

 Hur den ser ut inuti.

 Och den har massa fickor pch leopard mönster mitt favor!

 Och ett väsksmycke som är på med en läder grejsimojs och en Guess sak så sött :)
Det var allt men jag ska nog inte shoppa på ett tag nu haha!

 Och den är i en påse där det står Guess aw love it <3

Här får ni bilder på Teneriffe + annat ;)
 Jag tog en bild på en Hyacint!

 Utsikten från vårat hotellum :)

 En lava strand asså sanden är svart för det är lava som stelnat och vågorna var så höga så ser ni människan där nere då förstår ni nog?!

 Jag gjorde ett hjärta till dom jag älskar <3

 Ja då tog pappa en bild på mig också haha!

 Vi åkte vägar typ 1000 m över havet och det var mycket växter där :)

 Ja som sagt grönt...

 och mer gröt...

 höga berg och jag fick svindel ett par gånger!

 Det ser inte högt ut men ni ser räket va?
Ja om man kollade över det så stupade det ned 1000 m så jag satt still!!!!

 Vackert, vackert och ännu en gång vackert....


 mmm längtar tbx!

 och nu till Nyårsafton!
Detta var bara en av dom 50 tal bilder jag tog.

 Min Nyårsaftons-outfit :)
Like!

 Och bara en random bild från Nyårsafton  ;)
Detta var allt vet att det var ett långt inlägg men ändå var skriv och bild sugen!
//Strössel <3


1 kommentar:

  1. Du måste haft det bra sweetie! ♥ Fina saker du köpte!
    //Allan ♥

    SvaraRadera