tisdag 10 januari 2012

Hem ljuva hem och skolan?!

Hejsan <3
Idag ska vi hem och det ska bli skönt att träffa alla igen och träffa katten vill bara gossa med honom nu!!!!!
Men så börjar ju skolan igen och matte och engelska bläääää......


Jag är inte flygrädd längre eller lite men inte mkt så det är bra för man orkar inte slösa tid på om något skulle hända för nej en på miljonen att det gör det så jag är lugn och så! :)


Vet ni vad jag köpte igår????????? ;)
EN EGEN GUESS VÄSKA! aaaahhhhhhh! <3
Jag älskar den och ska ha den på Torsdag i skolan fy vad fin den är, köpte den igår och jag är så glad! :D
Men nu blir det inte shopping på ett tag och jag har shoppat så mkt här och dyra saker så det blir det bilder på kanske imorgon....?
Jag ska även ta dom sista bilderna här på saker-och-ting eftersom vi åker hem!!!

Vi ses hemma om inte annat :)
Hejdå Teneriffa!
Hej Sverige!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar