tisdag 3 januari 2012

Shopping o yeah! ;)

Hejsan <3
Idag har det varit mest sol och bad och en glass :)
Och sedan har jag tagit en tupplur med farmor och det var bra eller var det för sedan gick vi till Monkey bar och drack en is-kaffe med vanilj smak och nu kan jag vara vaken i 200000000000 timmar känns det som lite speedad!
Och när vi satt där sa pappa: men det där är ju VICTORIA SECRET! och jag bah: ja det är det, och ville genast gå dit. Så mamma och jag gjorde det och jag köpte en PINK body splash i doften sweet & flirty och om ni inte vet så har jag velat gå till Victoria Secret för länge känns det som, och det finns mest i USA och sånt men inte visste jag att det fanns här och dom har världens sötaste underklader och parfymer,smink,body-splasher och massa annat i världen! :)


Och sedan på Women Secret så köpte jag en pyjamas och den är världens skönaste och sötaste med ankar på och blå och supersöööt!
Det var det men asså förra året asså 2011 vilket var förra veckan så köpte jag Chanel saker vilket är en läppenna i färgen 31 Tulip och några dagar senare ett läppstift från Chanel i färgen 42 Biarritz och är så sött!
Jag lägger nog upp bilder i morgon om det går för då måste jag gå till subway för där finns internet (vi fick ytligare 3 dagars internet här för det var så dåligt så vi fick igen! ;D)


Långt inlägg vet men när jag kan blogga så gör jag det mer än gärna <3
PS: Victoria och Women secret går ej att hitta i Sverige eller Norden så jag är så happy :)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar