torsdag 26 januari 2012

Emmi och Tovis :)

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan efter 2 dagar när jag bara varit hemma och sjuk.....
Men det var kul i skolan idag vi slutade ganska tidigt och sedan gick Tovis och Emmi och jag hem till lilla fina, rara och söta Tovis <3
Vi har mest suttit i Tovis säng och pratat tjejsnack + mer kul faktiskt :) <3
Och sedan skulle vi laga middag och det gick inte bra så det fick Tovis storasyrra Sara göra och sedan mitt i maten så kom små tjejer och ville sälja choklad-bollar men dom var små och kostade liksom 7 kr och vi hade inga pengar på oss, vi köpte inget men skulle göra egna och dom gick inte att pressa till choklad-bollar och vi bara åt ur bunken och mådde "lite" illa sen men det var väldans gott nät vi åt det ;)


Om 2 minuter ska jag se på Grimm på 6:an och sedan vet jag inte kanske koka en kopp med mumsigt te och hålla på med min IPad är ganska trött men imorgon i skolan har vi ingen idrott så jag och mamma kanske ska till gymet kul kul! :) <3
Och sedan ska vi nog göra Crème brulee till efterätt med nya bränaren ;)


Jag ska till gymmet på lördag om vi inte gör det imorgon men men det blir jue också kul!
Nu ska jag kila till tv och kolla Grimm så bra. Verkligen ett tips till er som gillar spänning ;)

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar