lördag 7 januari 2012

Hollà!

Hejsan <3
Igår var vi på Siam-park och det var hur jävla kul som helst med vattenland! :D
Vi badade eller åkte i typ 9 timmar, men vi åkte och åkte och åkte men tröttna gör jag aldrig!
Mina favoriter var 3st vilket var: man åkte i en jätte ruchkana som var vitt och man åkte i en jättejättestor 
badring och hela familjen fick plats och (mamma åkte för första gången hon var ej med förra gången)
och hon åkte baklänges och gissa om vi skrek! :)
Så tack för en jätterolig dag alla underbara!
PS: Farmor åkte ej med till Siam-park bara för att hon ville inte men hon badade vid poolen och så.


Idag har vi badat, solat, ätit glass och haft awesome :)
Och på kvälla åt vi på Monkey-Bar och det var så roligt och jag år en jättemumsig pasta rätt med svampsås och till efterätt 3st sorbet som var musiga också :)
Och sedan gick vi till vårat väll kända tivoli och jag och brorsan åkte en sak som är som Extreme på Grönan och ett "Hotell" som man kollade på en mini 3D film och sedan åkte upp för att kolla på utsikten i 5 sekunder typ och sedan släppte den som ett frittfall as-roligt ;)
  PS: jag,mamma och Farmor gick till Victorias Secret och jag köpte ett rosa naturligt läppglans fin fint!


Men bilderna går ej att ladda upp så det får jag göra bär jag kommer hem!


//Strössel <3

1 kommentar: