onsdag 4 januari 2012

Bilder not!

Hejsan <3
Idag har varit sol och bad och det känns som att dagarna bara blir soligare och soligare! :D
Det har varit väldigt mycket vågor i dag och det var inga små utan kanske 1,5 meter så det var kul :)
Sedan köpte jag 4 nagellack: ett blå-glittrigt, ett röd-glittrigt, ett metallic typ lila brunt och ett silvrigt och allt köpte jag på en parfymeria.


Imorgon ska vi till Siam Park och det är en jätterolig och stor vattenpark asså dubbelt så stor som Gröna Lund fast med vatten saker ist! :)
Vi har varit där förut typ 2008 men asså 4 år sedan så jag tror att det har förändrats "lite".


Jag är ledsen men jag kan ej ladda upp bilderna som jag skrev förut för vi trodde att internetet på Sub-way var gratis men det var om man köpte typ en macka elr nåt....
Så jag får ladda upp bilder på Fredag för då ska vi till Monkey Bar och där finns internet!
Jag ska ta kort på lite av det som jag köpt och så ;)


Nu ska brorsan få datan för han ska kolla film men men..., bloggning kommer igen ses :)
Detta är det hotell vi bor på :) ASNICE!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar