tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!

Hejsan <3
Som ni vet så är det Alla Hjärtans Dag och jag fick fin fina presenter imorse! <3 :)
Så tack mamma, pappa och brorsan ;)
 Av Mamma: ett litet Lindt chokladhjärta fyllt med små Lindor praliner typ 5 st jättefin tusen tack <3

 Och upp-och-ned men aja...
Gott som bara den!

 Av Pappa: Ett "grillspett" med marshmallows som ser ut som frukter eller något ser mycket mumsigt ut! :)
 Av Brorsan: en nallle-klubba som är sockrad och mumsig!


 Där har vi allt :) <3
Men jag fick också en BH men ska nog inte fota den men den är vit med hjärtan på som glittrar och en rosa rosett :)


Och idag har det varit mysigt i skolan och sedan kom Pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade mat och så och sedan kom vi hem och jag åt tomtegröt till mellis och sedan åkte jag omkring på tomten med mina längd-åknings-skidor (gick jue bra bara det att jag ramlade typ 100000 gånger!)
Ja det har varit en väldigt rolig och mysig dag hoppas ni fick en hemlig beundrare eller något haha <3

Och nu till middagen...
 Vi åt skaldjur och åt gott + drack gott också så middagen var awesome!

 Och här är hummern...
 Och en sista bild på mig från i dag ;) <3

Nu ska jag chilla och kolla bloggar men jag önskar er en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag eller Alla Hjärtans Kväll kanske man ska skriva??? <3

//Strössel <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar