söndag 5 februari 2012

Vill nu se mina naglar?? ;)

Hejsan <3
Idag mår jag bra faktiskt jag är lite snuvig men inte mer än så :)
Imorgon är det skola och så men jag har gjort klart matte, engelska och historia sedan är det bara läsa i svenskan och göra franska till på Tisdag det är boooring!


Idag vet jag inte vad jag ska göra kanske bara ta`t lugnt och så eftersom jag behöver vara utvilad tills imorgon <3 ;)


Jag skrev jue förut att jag skulle visa min nya nagel design så här kommer bilder.
 Asså detta är inte lösnaglar om ni undrar för det brukar jag jue designa näh detta gjorde jag på en kvart kanske?? :)

 Vad tycks, jag blev nöjd faktiskt iaf!

Och så är det typ en halv meter till en meter snö ute så här ser det ut
 Ja vad tycks...
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar