torsdag 16 februari 2012

Jävla magont asså!

Hejsan <3
Idag så har jag varit i skolan men sista timmen/timmarna fick jag så jävla ont imagen och jag menar inte lite så mamma hämtade mig och vi åkte hem och så...


Och jag är så jäkla stressad över skolan med matten och eget arbete aja... jag ska kolla på det och kanske fixa lite.
Men en "glad-nyhet" är att på fokiwa.se så har Foki fått in handväskor så fina jag älskar dom! <3Dom här är finast tycker jag!
Och nu ska jag kolla på tv eller matten blää...
Men imorgon i skolan så har vi skidor ganska kul och på lördag hoppas jag att Allan<3 är frisk för hon var hemma idag...
För vi ska ha as-kul och sussa över och bara chilla och svulla gott men men... vad ska man göra en lördag om inte mysa??? <3 ;)
Imorgon kanske jag visar mitt nya mobil-skal?! :)
Okej nu har jag skrivit klart så CYA!
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar