onsdag 29 februari 2012

Bio+sussa med Julisen igen!

Hejsan <3
Idag så vaknade Julisen och jag kl halv 9 elr 9 och sedan lyssnade vi på våran inspelning! Och jag pratade i sömnen några gånger och den "tydligaste" gången så pratade jag om halm! LOL! :D
Och en grej var att någon gappskrattar mitt i videon jag döör så jäkla läskigt men aja....  ;) 


Och idag så har jag och Julisen mest bara slappat och ätit frukost till typ 11 och sedan så gjorde jag och familjen oss i ordning för vi skulle på bio och Julisen på innebandy och filmen vi såg på hette: THIS MEANS WAR så kul den var awesome och killen med kristall-blåa ögon heter Chris Pine och är hur hott som helst O.M.G! <3
Så ett bio-tips är att se filmen :)   Jag ger den 5/5 stjärnor så åsm liksom men nu ska Julisen få blogga och sedan ska vi krypa till sängs... Och på hemvägen köpte vi mat på MAX och sedan hämtade vi Julisen och nu är vi här hos mig och vi ska sussa över igen hoppas ni får en åsm kväll!
PS: vi ska spela in igen inatt får se imorgon om vi gör något weird LOL!   :-)

//Strössel <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar