lördag 11 februari 2012

Qlinicue in my heart!

Hejsan <3
Idag har jag varit med Tovis och vi flummade och flamsade och det var inte lite ;) <3
Aja det har varit så kul och imorgon blire bio med Tovis och det blir as-nice!
Men mamma, pappa och brorsan var och handlade förut och då frågade jag om dom kunde köpa en ny Qlinicue mascara som jag har fast en ny (I LOVE IT!)
Och dom kom hem med massa nigiga grejor :) <3
 En facial rinse som man tvättar ansiktet med :)

 En handkräm som är så bra, pröva förut och mina händer är as-lena!

 Ett litet läppglans som heter Grapefruit och är fint :)

 Och här är förpackningen till mascaran...

 Ja här är skönheten! Asså den äger och jag rekomenderar den starkt en ren 5:a lungt!
Jag har ett test på denna men nu har jag den stora hur nice e inte det??
Aja på ena sidan av borsten är det en vanlig mascara borste och på andra är det en borsta som separerar ögonfransarna :) <3

 Och sist en liten fin present av mamma vilket är ett nagellack från Loreal Paris och är guldigt och det står att det ska hålla upp till 7 dagar på naglarna nice eller hur? ;)

Namnet är typ 738 bara men det är så glittrigt och vackert! <3
Tack mammsen! I LOVE U :) <3
PS: Qlinicue är ett 100% oparfymerat märke (viket är bra för personer som är känsliga för dofter)
Nu ska jag fixa lite saker sedan kolla film med mamma och pappa.
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar