lördag 4 februari 2012

Lördag :)

Hejsan <3
I dag har det varit otroligt vackert väder och jag har varit ute ganska mycket men behöver gå in när jag börjar bli kall för jag är fortfarande inte helt frisk...
Men när jag var ute tänkte jag ta foton men min Iphone 4s tog slut på batteri förut och vi provade min kod som vi slog i fel 3 gånger så nu har jag Puk-koden kvar och om vi failar på den är det God Bye med min telefon ;(


Ikväll ska jag, mamma och pappa se en James Bond film på 4:an eller 6:an kl 21:30 om ni vill se :)
Jag har också kollat data och tv i dag + annat men men... mina naglar får ni se någon annan dag om vi inte fixar min mobil i dag. Nu blire lite tv och data för jag ,år sisådär nu men aja på måndag blire skola hoppas jag och i veckan då blir det Nationella-provet så lite spänd för det. (måste också träffa mina bebisar också asså Emmi, Tovis och Julisen!) CYA!


//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar