fredag 3 februari 2012

Hosta, snyta, hosta, snyta!

Hejsan <3
Idag har jag självklart också varit hemma och jag mår bajs rent ut sagt!
Jag har kollat film + mer men asså jag hostar så bröstkorgen värker och behöver snyta mig stup i kvarten eller sekunden kanske man ska säga...
Jag har ändå ett litet smile i ansiktet för det är FREDAG! :D <3
Och pappa har köpt Ben & Jerry`s glass med smaken: Strawberry-cheesecake som värkar as-god (tror jag har smakat den för länge sedan men kommer inte ihåg)


Jag skulle egentligen sova hos mormor och morfar imorgon men jag är jue sjuk så jag ska inte det för dom ska resa bort och då kan ju inte dom bli sjuka...


Jag har även målat naglarna med China glaze: Senorita Bonita :)
Ska också dekorera med någon av dom där nagel-designer sakerna som jag fick i Julklapp.
Snart blire mammas hemlagade lasagne hur gott blir inte det ;) <3
Och det är fortfarande ingen Vampire Diaries i sikte så det suger men jag och mammis ska se en film ist! :)
Bor fortfarande i min knall-rosa Ziperall så mjuk och len thumbs up!
Aja CYA!





//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar