onsdag 15 februari 2012

Sussa med sötis!

Hejsan <3
Idag har jag varit i skolan efter tandläkaren och det är det årliga grejen ni vet att man kollar om tänderna är friska varje år...
Och pappa och jag åt på Burger King efteråt och en sak av dom grejorna jag åt var "twisted fries" typ pommes frites fast skruvade och mycket mer kryddiga goa.
Och jag kollade också på ett Iphone 4s skal och jag fick det av Pappa som jag älskar! <3
Det är lime-grönt och har massa grejor till tex ett ställ så den kan stå på bordet så det är bra och den inkluderade ton av grejor så tusen tack pappa för det finna skalet!!!!! :D
Och det går också över på sidorna på framsidan så om man tappar det så skadas inte skärmen för då är det redan skydd där pretty smart ha? ;)
Aja och sedan hämtade pappa mig efter skolan och jag åkte hem och åt mellis och åkte skidor på tomten jag vet att det kanske inte låter kul men det är avslappnande och kul så vrf inte??? :)

Och imorgon ska jag och mamma till gymmet kul, kul! :)
Och nu ska jag fixa mig för kvälla och läsa och checka FB + mer såklart och sedan prova mitt nya skal på mobilen nice, nice?! <3
Jag är fett nervös för imorgon har vi np asså nationella prov och man ska typ ha en tanke karta och berätta om vad man gillar jag döööör...
Jag hoppas ni också har en super-duper-mega-awesome-kväll och det var allt före denna gång CYA!

Rosor är röda violer är blå smultron är söta och du likaså!

//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar