onsdag 1 februari 2012

Söta grejor från rara pappa :)

Hejsan <3
Idag har det varit till-och-med kul i skolan okej jag brukar ha kul men Onsdagar är ganska tråkiga i skolan för dagen är ganska lång faktiskt våran längsta dag i veckan så det är booooooring!
Men iaf skol-dagen har varit kul och vi hade Franska.Är lite stressad för att det är 2 läxor i Franskan och man ska kunna räkna till 69 på Franska och en grej till och det är till på Tisdag så BAJS!
Och efter skolan hämtade mamma och pappa mig och vi for till gymmet och det kändes awesome och gick likaså! Efter det så åkte vi och handlade mat och så sedan hem och laga mat och nu sitter jue jag här så aa...
Och nyss så hörde mamma och jag ett ynkligt pipande från trädgården och där stod ett mini rådjur typ unge och var jättehungrig och jag tyckte synd om den eftersom det är typ 15- ute så...
Mamma gick och hämtade ett stort, stort äpple och klyvde det i 2 delar och gick fram till den lilla och mamma var säkert en halv meter ifrån och hon släppte det och så mumsade sötingen vidare ;) <3  (djurvänner behövs!)


Okej pappa kom jue hem i Måndags och gav familjen riktigt niciga saker och här får ni se bilder på vad jag fick :) <3
 En hudlotion som luktar sockervadd och luktar som himmelen!
Jag älskar den har faktiskt på den nu och det luktar så gott!

 Ett linne från GAP som är ett Amerikanskt märke och detta linne är perfekt till våren och går ned ganska så långt så detta med ett par jeans eller tights så har man en super-fin outfit :D
LOVE LOVE!

 En basker från en surfaffär som jag inte kommer ihåg namnet på?!
I LOVE IT.
Också helt AWESOME till våren :)
Har haft den idag och igår och den värmer!


 Och sist en mörk-mörk grön clutch som jag älskar och den är lackad utanpå och så fin! <3

 Den är guldig inuti :)

 Och denna skönhet är från Benneton :)
Tack pappa jag älskar allt och det är jue från Milano så jag diggar det! ;D
Förtsätt ha en trevlig kväll för det ska jag :)
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar