fredag 17 februari 2012

Mitt mobil skal!

Hejsan <3
Idag så är det FREDAG!  Pretty awesome!
Aja... idag så hade vi skidor i skolan och det var okej sedan gick Tovis och jag hem och vi flummade as-mkt och det var såklart kul ;) <3


Och mamma bakade kakor till oss och det var mumsigt tack mamma :)
Men ett as-roligt spel heter Unicorn dash bajs kul!  Och imorgon så ska Allan<3 och jag kanske sova över för hon har lite sjukling i sig men hoppas till 100% att hon blir frisk för vi ska sussa så kul <3


Och jag skrev igår att ni skulle få se mitt mobil skal så här är en bild.
Tog bilden från google för jag inte vill ta av mitt skal på mobilen 24/7 så där är en as-bra anledning eller hur?




Men jag "likar" det och lime-grönt är awesome eller hur?! :D 










Ok nu ska jag checka FB en gång till sedan gå tillbaka till fredags myset...




//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar