måndag 27 februari 2012

Täby-centrum!

Hejsan ;)
(mobilbloggning igen!)
Idag så har jag varit hos mormor och morfar och jag och mormor var i Täby-centrum och jag hade med mig presentkort mm men jag hittade ingenting...
Jag var ute efter skinny jeans men inte mon storlek,form,stil eller annat så jag hittade inga men jag ska ju till ett ställe på Fredag och så kan jag jue fortsätta min letning! :)
Och jag bar på kicks också och typ alla affärer i Täby-centrum men iaf jag luktade på Twilight parfymen men den luktade nästan okey asså inte ens det...
Men jag luktade på Jimmy Choo parfymen och O.M.G! Den luktade himmel!!!!!
Aja och efter att ha kollar i typ 1000 affärer så åt vi på något ekologiskt ställe och där åt vi skink-och-ost-paj med sallad och vatten ganska nice elr?! :D
Det var jättegott! Det har också kommit en ny doft till The-body-shop och det är Choklad eller typ Cocomania typ LOL, men den luktar precis som man har bakat en choklad-kaka typ kladkaka ganska mums. Jag skulle lugnt kunna ha något i den doften! :)

Och jag åt också en glass citron yummi! Och nyss kollade jag,mamma,mormor och morfar på Midnight in Paris så jäklans bra ett film-tips!!
Okey nu ska jag bada och sedan vet ej antagligen läsa mm ;)
//Strössel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar