fredag 16 mars 2012

10 random fakta om mig!

Hejsan
Detta är 10 random fakta om mig...

  1. Jag kan dansa i timmar när jag är hemma ensam!
  2. Jag sjunger jättehögt och så när jag är hemma ensam också haha!
  3. Jag är "galen" i Justin Drew Bieber!!!!!
  4. Jag skiter i vad folk tycker om mig om jag ska vara ärlig!
  5. Jag är "beroende" av kaffe elr av ljust iaf (det är jättegott!)
  6. Jag har Twitter.
  7. Jag älskar dammsugare asså dom där bakelserna.
  8. Jag älskar miniatyr saker ex om ett halsband har en mini cupcake på elr något sånt!
  9. Jag älskar väskor och skor (så jag har många men en tjej iaf jag behöver det säger vi!!!!
  10. När jag är sjukt kär i någon så kan jag tänka på den personen 24/7! 
Det var det hoppas ni gillare! Ha en underbar Fredagskväll!

//Strössel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar