lördag 3 mars 2012

Hemma nu :)

Hejsan <3
Jag vaknade i uppsala på lyxiga-hotellet och familjen och jag gick ned till matsalen och åt frukost. Det var en stor bufeé med frukter, typ 100 olika yoghurtar, bröd, kakor och typ 1000 smaskiga grejor till!
Och efter frukosten gick mamma, pappa och jag en ganska lång promenix och sedan gick vi till hotellet och hämtade min brorsa som hade sovit och begick utåt igen... Jag och pappa åt på något franskt-fik och jag åt varm vegetarisk macka med sallad och drack en orangina (naturlig läsk) mums!
Vi gick till en affär som det var jättefina smycken i. Några av märkerna var Tomas Sabo, Snö of sweden mm :)
Och efter det så gick vi till Gina tricot... Där hittade jag 2 fin fina saker som är åsm! Bland annat ett par mörkblåa denim jeans skitsnygga och bekväma ;)  Och andra grejen var en "nättröja" som är ljusrosa och har blommor på sig åsm den med!!!!! (bilder kommer senare eller imorgon) Och efter det åkte vi hem...
Och nu är vi hemma och jag är ganska trött men hungrig också och jag ska kolla tv med mamma sen typ Melodifestivalen andra chansen :)    PS: Jag och mamma var på massage förut det var fiskar som åt på våra fötter elr asså dom åt hudrester typ... Men fötterna blev så lena efteråt och jag älskar såna ni måste pröva! Och efter det så fick man fotmassage och så det va så mysigt best day eveh!
PS 2: Gud vad jag längtar till Tovis och Emmi som jag inte sett på hela lovet bajs!!!!! Men när dom kommer till skolan så får dom pussar och kramar så om som läser detta inlägg så vet ni att jag kommer krama ihjäl er sötnosar! <3 ;)

 //Strössel <3

1 kommentar:

  1. Är det en sån nättröja som jag har fast annan färg? :)

    SvaraRadera