söndag 25 mars 2012

Julisens FEST!

Hejsan  
Idag kl kvart över 12 så gick jag till Emmi, hennes mamma skjutsade oss till Julisens fest och vi kollade först bio typ Kvarteret skatan åker till Laholm. Och efter det så åt vi brunch på ett fint hotell och det var så kul!!!!!
Jag och Tovis sa till varandra att inte äta någon lunch elr så mycket frukost så vi skulle äta ihjäl oss på brunchen för det var panacotta, chokladmoussè och tusen saker till där så vi åt så mycket där och mådde sååååå illa efteråt och efter det så åkte en kompis hem och jag, Julisen, Tovis och Emmi var först lite hemma hos Julisen och hoppa studsmatta och myste, sen så gick Julisen och jag hem till mig och Emmi och Tovis hem till dom och Julisen, mamma och jag har satt upp studsmattan kul!
Och nu ska jag (skriva dagbok) och kolla bloggar! ;)
Jag gav Julisen en handkräm som ser ut som en Cupcake och luktar jordgubbe (jag har en likadan som jag fick i min födelsedagspresent för ett bra tag sen) och sen pastiller som smakar jordgubbe och är helt naturliga utan socker, och farliga ämnen! :) + ett litet vitt kort med guldiga blommor på...  (Hoppas du gillade allt!)


//Strössel     ♥     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar