onsdag 28 mars 2012

Följare oyeah!

Hejsan
Igår var jag med Allanoch jag la mig ganska sent så jag bloggade inte så mycket då men jag berättade lite vad vi gjorde iaf! Och på Twitter så har jag fått 4 nya följare och det är helt 7kt!!!!! Jag älskar Twitter mer än Facebook för tillfället och jag har följare där som har följare som typ är 50.000 elr så :D
Och nu äter jag frukost och har lite bråttom (känns så iaf).
Och idag blir det gym med mammsen och det blir kul ;)
Det som jag tänker mycket på nu är...PÅSKLOV! Någon annan som också gör det???
För jag ska sova med tjejorna, shoppa, kolla på Hunger games, leta påskägg och gå på en jättefin resturang Gondolen!!!! (det blir väll mer iaf)
Men nu ska jag sluka i mig det sista av frukosten och sedan fixa mig CYA!
 Bild från Teneriffe!


//Strössel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar