fredag 23 mars 2012

Grattis Bästoooo!!!!! ♥

Hejsan 
Igår så bloggade inte jag pga att jag somnade supertidigt så jag "hanna" inte men ändå jag lever iaf! 
Och idag fyller min Bästo Julisen 13 år! GRATTIS!!!! Jag älskarejj hoppas att du får en underbar födelsedag elr födelsekväll... Men kolla på hennes blogg också och kolla vad hon fick. Hon fick massa fint ;) http://iamjulisen.blogg.se/
Och jag har också kollat på Vampire Diaries med mamma och pappa och smsat med typ hela klassen nemen typ... Lol! :D Och till middag blev det pizza för jag var så sjukt sugen efter det (har typ inte ätit det sen i september??? 2011!) Och svullat Jelly Beans som jag fick av mamma igår tack 
Och på Vårdcentralen gick det bra men jag ska kolla upp mitt hjärta i April, jag får hjärtruss och sånt så det kan vara bra att checka men det är nog ingenting (HOPPAS JAG!) Jag har tråk nu men jag ska kolla hemsidor och sen skriva dagbok! BYE BITCHES!!!!!  
Den fina cheyen med mörk-brunt hår är Julisen!

Julisen det här är till dig! 
//Strössel 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar