fredag 9 mars 2012

Rubriken sprang ditåt --------->

Hejsan 
Idag så var jag i skolan och Julisen fick ont i huvudet och gick hem stackish, krya gmn!
Och på idrotten så slog jag jättehårt i huvudet och jag blev alldeles yr, och sedan var jag med Emmi och Tovis och vi var hemma hos Tovis och myste med hennes hamstar och flummade sååååååååå mycket vid mellisen men så går det när vi är i omgivningen! 
Och sedan kom mamma och pappa + brorsan och hämtade mig och vi åt middag som var så gooood och efter det lite citron-moussè som toppning ;)
Och nu ska jag bara ha en jättelugn fredag-kväll hoppas ni hare bra!
PS: Här får ni en liten mysig bild på min kissekatt som sover! 
                                                     Puss & kram skumbanan!
 //Strössel     

1 kommentar:

  1. Tack gmn. jag mår lite bättre idag men jag har haft och har öroninflamation och ont i halsen och huvet. Kram Julisen

    SvaraRadera