fredag 2 mars 2012

Uppsala here i am!

Hejsan :)
Jag vett att jag mobilbloggar mkt men nu är vi iaf i Uppsala och bor på ett as-nice hotell ett lyxhotell! Och idag så åt vi lunch på en Creperia jag åt en crêpe med lök,tomat,brieeost och tomat på med sallad till mums! Och till efterrätt sÅ åt jag en crêpe med citron,smör och socker yummie så gott! Och sedan kollade vi omkring i affärer och jag och mammsen var inne på New Yorker och dom hade så fina kläder jag typ dooog! ;)
Och sedan fikade vi och jag och pappa delade på en kaffe-latte som var åsm och en liten bakelse. Och sedan gick vi till vårat hotell-rum och vilade lite för att sedan gå till en biograf så nice! Vi såg Journey 2 mystery island! Den var sååå bra en film som jag rekommenderar STARKT! Den har åsm och den handlade om en kille som inte hade någon pappa och så fast sedan blev den så spännande!!!!! Jag har fått en ny favorit-film den äger :)
Och efter bion gick vi hemåt och vi köpte sushi som jag och pappsen åt och det var jättegott och mamma beställde skatenröra på hotellet och brorsan beställde pizza :-)
Nyss tog jag ett varmt,skönt bad och nu är jag seg haha!
Imorgon ska mammsen och jag få fisk-massage på hotellet och få fotmassage mm så skönt efter en nice hotell-frukost! :D
Och kolla i affärer senare sedan blire att åka hemåt om inte annat ;)
Grattis Justin i efterskott Love you! ;)
Dessutom sluta hata honom han är åsm för världen och har gett så mkt pengar till fattiga och han är inte bög eftersom att han har en väldigt tjejig flickvän och han sjunger som en kille! Och han var i målbrottet förut så därför snörde det sig ibland och han är i målbrottet lite till men då kan ju ni killar som hatar honom försöka sjunga som en ängel,lyckas i karriären och skänka flera hundra 1000 till välgörenhet + att få en av världens sötaste tjejer som flickvän så lycka till säger jag bara! Och ni som är belibers ni är åsm och stöd organisationer också och sluta aldrig tro på Bieber för han tror på dig!!!!! :')
//Strössel ;)

3 kommentarer:

  1. Du har skrivit att du åt en crêpe med lök,TOMAT,brieeost och TOMAT... du skrev tomat två gånger men ajaj ;)Love U Gmn ♥

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Jag menar det var mkt tomat på haha fail iaf älskar dig också gmn! <3

      Radera