torsdag 15 mars 2012

Allans♥ place fyf*an!

Hejsan 
Idag så har det varit ganska så kul i skolan och vi hade matteprov och det var okey men alltid när det är matteprov elr något i skolan så är det jue såååå tråkigt men då tänker jag att jag inte är ett barn i slummen som skulle dö för skolan så... :/
Och efter skolan så var jag med Allan och Danne men det blev sååå fel med aah okey jag tänker inte förklara alls men jag var hoss Allan nyss och vi flummade så mycket ÄLSKAR DIG gmn! 
Och nu är jag hemma igen och ska skriva i min "anteckningsbok" okey dagbok haha lol ;) 
Men vi ses (SNÄLLA kommentera vad ni vill att jag ska blogga om!!!!!!)
En såååå fin bild på Allan i sommras (vet att när du läser detta får du=Allan lite små damp på mig av bilden men den är as-fin och du är såååååå söööt!)


//Strössel 

2 kommentarer: