lördag 17 mars 2012

Grattis Mormor jag älskar dig! ❤

Hejsan ❤
(mobilbloggar)
Idag så har jag varit med Allan❤ idag och vi har dansat mest av tiden och kollade lite på datan mm! Jag hade iaf jättekul och mys,tack Allan❤ för en jättemysig och underbar tid ned dig. Och efter det så åkte vi till mormor och morfar och min morbror Stefan är här också :)
Och på Onsdag fyller min Mormor år faktiskt 74 år så vi firade henne idag med middag och förött och min och mammas chokladfoundanter! Jag gav Mormor kort, en Lindt chokladask med fina praliner i,en burk med fint espresso kaffe i och sist ett litet kort sär jag skrev att jag ska göra manikyr på Mormor :) ❤ så tack alla för en underbar kväll!
Jag älskar dig Mormor du tar en stor, stor del i mitt hjärta och du finns där 24/7 ❤
Jag ÄLSKAR dig❤
//Strössel❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar