måndag 19 mars 2012

Schweiz.....

Hejsan :)
Jag tänker på Schweiz hela tiden och när vi går upp tidigt,hämtar Tovis och åker till Arlanda... Vi dricker något På Starbucks på Arlanda kanske en FrappUccino elr något annat gott inann resan börjar... Vi åker i ca 2 timmar och sedan landar vi i Schweiz! Jag och Tovis är sååååååå glada och hoppar omkring (föreställer mig) och vi hämtar våra väskor och åker tåg i ca 40 min. Efter det så tar vi en taxi och senare är vi framme i paradiset! Asså huset där vi ska vara är fantastiskt!!!!! Det är våra släktingars hus och deras hus är såååååååååå stort och fint, har utsikt över Mont Blanc och Geneve sjön, kor som romar och stora vackra fält + mycket mer! Vi kommer ha en stenaltan som har utikt över andra små byar och grannbyar...
Och så kommer vi ha ett jättestort trädgårdsland med pumpor och stora röda bär mm.
Och ett stort område täkt av blommor (det var en golfbana där innan men nu har dom planterat typ flera 100 blommor där!) Och en stor fin trästuga som är en bastu med ett stort kar utanför där man kan svalka av sig i iskallt vatten!!!!! Det finnns så mycket växlighet också ex bambu och massa mer och massa djur! Det ligger en stor, stor bondgård bredvid våran trädgård och där finns ex kalvar och kycklingar,kaninungar och mycket,mycket mer!
Så Tovis om du läser detta så vill jag att du ska veta att det kommer bli ÅSM i Schweiz med dig och vi kommer ha the best time evah!!!! <3
Och vi kommer åka på utflykter, shoppa och 10000000 andra saker också! Och det blir jätteroligt att ta med världens bästa bästis på resan med världens finaste och bästa familj! Tack för att ni finns <3 Och det jag skrev nu var jue bara en puttedel av allt som finns där :)
(nu ska jag bada men vi hörs!!!)
//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar