torsdag 1 mars 2012

Justin Drew Bieber äntligen 18 år!

Hejsan <3
Nu ska jag gratta Justin Bieber som jag älskar! Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear Justin happy birthday to you! Han hade det ganska svårt som liten och sedan så startade hans karriär på youtube :) Och idag filler han äntligen 18 år och jag hoppas att han har haft världens bästa födelsedag! Och jag vet att han hade kul iaf för han var på Ellen-show och då "kidnappade" dom en tjej i ett stort paket och hon visste ej var hon skulle och sedan dök hon upp iEllen-show direktsändning och hon var ett STORT Justin faan så Justin gömde sig och sedan kom han fram och överraskade henne och hon typ doog lol! :D <3   Så Grattis till min lilla älskling elr ska ma skriva stora älskling ist? <3 Och jag skaffade Twitter idag och han fick typ 200 gratulationer per minut elr mindre helt sjukt men han är min ;)
Jag skickade ett collage till honom som jag tog en bild på och så fick han det och så skrev jag gratulationer! 
Och på Twitter så har han ca 18.000000 följare ssukt!!!! Och i födelsedagspresent så fick han en el-bil skitsnygg sm han då! <3      Nu är han äntligen "vuxen" så Justin jag hoppas att du partayar riktigt mycket ikväll och släpper loss lite det är du värd! Jag älskar dig! I love you! Je táime! Ti amo!  Ha en åsm födelsedag Biebs love u so much!

Kolla tjejen på youtube haha så kul!


//Strössel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar