söndag 4 mars 2012

Ginatricot!

Hejsan 
Igår skrev jag jue om att jag hade shoppat 2 saker på Ginatricot och nu har jag tänkt att visa er...
Och jag ska bara säga att bilderna kommer från Ginatricot`s hemsida för jag har inget bild elr video utrymme på min mobil så vi håller på att ladda över till datorn så det är därför.


  
Detta är brallorna och dom heter Silvia
  asså jeansen har olika namn där...
Jag tycker att dom är as-snygga! 


Detta är tröjan och som ni ser så är det en "nättröja" med blommor i. Jag älskar denna tröja så fin! 

Det var min shopping inte mycket men tillräckligt :)
Och så har jag nu lite nya grejor till efter sportlovet! ♥ Okey nu ska jag kolla FB + mer och sedan fixa naglarna vi ses CYA!
PS: Gud vad jag saknar bästisarna vi ses imorgon tjejor! ;)
//Strössel 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar