onsdag 7 mars 2012

Fuck u Kony!

Nu ska jag berätta om världens hemskaste man! Nemligen Kony som gör unga barn i Afrika till slavar och han gör unga flickor till underhållsslavar medans pojkarna behöver skuta sina föräldrar och en kille som jag började nästan gråta av såg sin bror bli dödad framför ögonen på honom!!!! ;(
Och om man söker på Kony 2012 så kommer det upp och det borde det göra på youtube också, kolla hela videon även om den är ganska lång så ni förstår... Jag kollade och nu har jag tänkt på att hjälpa till för att stoppa honom! Så 2012 ka han stoppas och jag skulle vilja att han fick världens hemskaste straff!!! Och typ den 1 April så kommer mycket av någon stad i USA tror jag vara täckt av lappar,afficher mm som hjälparna sätter upp under natten och på morgonen så ser folk vad dom ska kämpa för! Och presidenten Obama är med så ni också för jag ska typ försöka!
Tänk på barnen i Afrika! ♥
//Strössel♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar