tisdag 6 mars 2012

Hejsan alla underbara♥

Idag så har jag varit i skolan och det var okey ock kul. Och efter det så skulle jag igentligen varit med Allan 
men hennes buss kom jättesent efter att jag hade slutat på elevens-val asså vi har elevens-val på olika skolor asså vi går i samma klass och så men vi har elevens-val i olika skolor så ja, okey iaf så sa vi att vi inte skulle vara idag för jag skulle få vänta hur länge som helst och hon skulle också hämtat sina små-syskon så jag och Julisen gick hem till mig och vi hade sällskap av en jätteschyst kille. Jag och Julisen flummade mycket och pratade jag älskar dig gmn! 
Och efter att Julisen gått hem så satt jag vid datan, lyssnade på music och åt middag :)
Jag älskar nya låten av Justin Bieber och Far East Movement såååå bra här är den! 
   O.M.G!  
Justin låter så "manlig" typ haha vet inte men hans röst är så sexii! :)
Hejdå snart ska jag ta ett varmt bad vi ses CYA!
//Strössel  











1 kommentar: