söndag 11 mars 2012

New nail design!♥

Hejsan ♥
Idag så har jag varit hemma pga jag är sjuk... kul (not!!) Asså igår efter att jag varit med kompisarna så fick jag så ont i halsen! och senare så började huvudet värka och ja jag har varit hemma idag vilket hat varit sjukt skönt för jag var så trött imorse (vaknade supertidigt) typ halv 5 elr nåt... :/


Men jag har designat mina naglar idag också och jag blev väldans nöjd med resultatet check it out! ♥
 Jag gjorde som en "fransk manikyr" men med silvrigt glitter också, pretty åsm! ♥
Okey nu förklarar jag hur jag gjorde dom.
  1. Tagit Mavala super base asså ett basecoat på alla naglar!
  2. Målat vita sträck vid nagel tippen.
  3. Tagit silver och målat sträck på alla naglar.
  4. Och sist så tog jag Depend top coat!
Och jag använde ett set från Kiss som jag fick av min Morbror Stefan i Julklapp kolla det om ni vill veta mer :)
Och jag har nyss sett dom nya avsnitten av How i met your mother, och jag gillar dom mycket mer nu än förut ♥   Och nu ska jag göra nåt och sedan krypa till sängs.
Godnatt dröm sött, hoppas ni har haft en åsm dag för det har jag! ;)
//Strössel♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar